Kun tätä mun ja Sofian tämänpäiväistä keskustelua silmäilee, mä tunnen itseni todella vinksahtaneeksi. Toisaalta, musta tuntuu että meillä kummallakaan ei ole mitään hätää niin kauan kun emme todellisuudessa ala käyttämään mitään sellaisia nimiä kuin nyt esimerkiksi Kalkkunaleikkele, Kinkku, Ryynimakkara ja HK:n sininen lenkki. (Valitettavasti nimi Nakki on jo käytössä. Tosin olemme tämän lempinimen keksijöille ikuisessa kiitollussdenvelassa tästä maan mainiosta ideasta.)

 

Sofia sanoo:

pakko kattoo toi Georgen pirate show

Sofia sanoo:

eikun...

Sofia sanoo:

xD

Sofia sanoo:

PIRATE SONG

Sofia sanoo:

voi vittu

Emmi sanoo:

ei vittu, ehkä mä en kerro mitä mä luin ja mitä mulla tuli siitä mieleen

Sofia sanoo:

PRIVATE SHOW

Sofia sanoo:

hahahahahah

Sofia sanoo:

repesin xD

Sofia sanoo:

nyt vasta itekkin tajusin

Emmi sanoo:

Mä luin "Georgen private show" joo. Ja tosta meidän parevveeltakin näkyy semmonen EROTIC RESTAURANT missä saa 10 minuutin Private shown 30 eurolla

Sofia sanoo:

voi vittu

Emmi sanoo:

private show... Nyt toi häiritsee mua koko loppupäivän

Emmi sanoo:

...paljonkohan George ottais 10 minuutin private showsta?

Sofia sanoo:

En osaa sanoo. Kysyttäiskö mielummin, paljon sä maksaisit Georgen 10 minuutin private showsta?

Emmi sanoo:

Luuletsä että mulle joku 10 minuuttia riittäis?

Sofia sanoo:

En x)

Emmi sanoo:

Tottakai maksaisin mitä se pyytäis. Voisin ottaa lainan. Kyllä mä saisin neuvoteltua asiat sille mallille että se esiintyis mulle vastedes ilmaseks.

Sofia sanoo:

tottakai

Emmi sanoo:

Tai voisinhan mä ottaa tosi ison lainan, Maksaa Epsteinille ja OSTAA sen kokonaan itelleni

Emmi sanoo:

Kyllä Epstein sen mulle myis

Emmi sanoo:

Kun hinnasta sovittais

Sofia sanoo:

Nii, sanoisit Epsteinille "Hankin sulle kolme mieshuoraa ilmatteeks jos annat Georgen mulle"

Emmi sanoo:

voisin hankkia epsteinille ihan niin monta mieshuoraa kun se vaan ikinä pyytäis. Mitäpä en Georgen vuoksi tekisi x'D

Emmi sanoo:

Harmi vaan että mä en tiedä mistä niitä mieshuoria saa. Voisin tietty tehdä silleen että pistäisin lehteen jonkun työpaikkailmotuksen. Lupaisin jonkun törkeen ison palkan, että tulee paljon hakijoita. Ja kaappaisin Epsteinin seksiorjiksi kaikki jotka sitä työtä hakee

Sofia sanoo:

Joo. ilmotuksessa ei sitten saa lukee mitään käyttötarkoituksista

Emmi sanoo:

No mutta voin valehdella siihne työilmotukseen. Samahan se on mitä siinä lukee, kunhan tulee paljon hakijoita.

Sofia sanoo:

niinpä

Emmi sanoo:

Voin hakee vaikka varastotyöntekijää, kodinhoitajaa tai assistenttia tai ihan mitä tahansa. Samahan se on, mitä työtä ne luulee tulevansa hakemaan

Sofia sanoo:

niinpä

Emmi sanoo:

Paljon hienoja suunnitelmia mitä toteuttaa, vaan se aikakone puuttuu