Musta tuntuu että mua rankaistaan nyt jostakin kovalla kädellä.

Kaikki varmasti muistavat Georgen näköisen Makuunimyyjän joka ylsi yhdeksi mun suosikkipuheenaiheistani. Jaksoin oikein nähdä aina sen vaivan että asioin kauempana sijaitsevassa Makuunissa. Kuten kaikki hyvin tietävät, keräsin kaiken rohkeuteni ja annoin makuunimyyjälle puhelinnumeroni. Paska juttu että se ei koskaan soittanut.

Mä olin jo niellyt karvaan tappioni ja olen siitä asti asioinut vaan meidän lähimakuunissa. Tänään sitten, kun kävin palauttamassa sen paskan leffan, niin koin pahan järkytyksen. Eikös vaan tämä Makuunimyyjä ole vaihtanut töihin tähän meidän lähimakuuniin? Mä en oo koskaan ollut onnekas, joten miksköhän mä kuvittelin, että Herra Kaikkivaltias olis jättänyt asian sikseen. Ehei, ei mun tuurillani.

Oli jo tarpeeksi kamalaa, kun käytiin joskus taannoin kauemmassa Makuunissa Camillan kanssa ja se häpäsi mut perusteellisesti ja vieläpä nautti joka sekunnista. Tää on mun mielestä jo julmaa. Mun yritykseni tehdä tuttavuutta ei toiminut ja mä ohitin sen olan kohautuksella, niin eihän koko muu maailma voi antaa asian olla. Eihän semmonen tule kuuloonkaan. Tää on niin mun tuuriani.

Ei tässä muuten mitään, mutta hävettää vaan asioida sen kyseisen myyjän kanssa kun ensin lätkäsin sille tosta noin vaan numeroni ja sitten katosin kokonaan xD Näin toimii Emmi, tuleva miljoonien kadotettujen sielujen pelastaja.